woensdag 30 september 2009

Electrabel

Zoals mijn lezertjes weten ben ik eind augustus verhuisd. Aangezien ik graag de puntjes op de i heb vulde ik samen met de nieuwe huurder de verhuisdocumenten in voor zowel water als electriciteit. Alles werd op 21 augustus doorgestuurd. Begin september kreeg ik van Electrabel als slotrekening een creditnota en werd me een som teruggestort.
Je zou denken dat de kous hiermee af is? Nee hoor! Vandaag kreeg ik een herinnering om nog 150 euro te storten.
Aangezien ik vermoed dat er een foutje is gebeurd bel ik naar Electrabel en na 781 toetsen te hebben ingedrukt word ik eindelijk doorverbonden. Een dame, wiens werkvreugde in haar stem te horen is (en dat bedoel ik sarcastisch), zegt me dat ik MOET betalen want dat ze die som al in de terugbetaling hadden verrekend.
Ik vraag me af hoe het kan dat een bedrag wordt teruggestort aan een klant als er nog facturen open staan die notabene na datum van de slotrekening zijn opgemaakt?
Begrijp jij het? Ik niet!