maandag 2 januari 2012

Maandag 2 januari 2012

Het is al laat en morgen loopt het wekkertje om 5 u af want is het de eerste werkdag van het nieuwe jaar. Toch wil ik nog een kort blogje schrijven. Op oudejaarsavond waren al de kinderen met hun partners en hun kids hier. Het was druk en ik kan doodmoe, maar gelukkig, terugblikken op die avond. De kleinkindertjes hadden dolle pret en ook bij ons, de volwassenen, werd er druk gepraat en gelachen en... gegeten en gedronken. Gelukkig bleven de Bobs van dienst verstandig en kon ik gerust zijn als iedereen naar huis reed. Je weet echter nooit of iemand anders dronken achter het stuur kruipt en een ongeval veroorzaakt. 

Nu alles weer wat op zijn plooi is, uitgenomen mijn lichaam, kunnen we er weer een jaartje tegen aan gaan. Op het huwelijk van mijn dochter zijn we dan allemaal weer samen. 

Vandaag kreeg ik ook een telefoontje van mijn "luisterend oor" ;-) Dat deed ook deugd. 

En nu... ga ik slapen!