vrijdag 30 december 2011

Vrijdag 30 december 2011

De dag begon met slecht nieuws: een vriend en collega overleed op 27 december. Toen ik de email kreeg moest ik even naar lucht happen ook al wist ik dat hij terminaal was. Het is een schok als iemand jonger dan jezelf, waarvan je weet dat het een levensgenieter was, sterft. Hetgeen me ook trof was het feit dat bijna niemand van mijn, veel jongere, collega's hem kenden en ik dus totaal geen klankbord had.

Vandaag ging ik ook nog meubelen bestellen voor in de nieuwe woonst: een tafel en stoelen en een pracht van een slaapkamer. De kleerkast die ik had durf ik niet meer uit elkaar te halen na alle verhuizen die ze meegemaakt heeft want ik vrees dat ik er dan brandhout van kan maken. Ze zal de kledij van mijn zoon en schoondochter herbergen.

Morgen wordt het een drukke dag, de laatste boodschapjes halen, de tafel klaarzetten en me toch een beetje optutten voor de avond. 
Voor de lezers van deze blog heb ik een gemeende wens: blijf gezond en wees gelukkig! Tot 2012!