vrijdag 9 december 2011

Vrijdag 9 december 2011

Vorige maandag en gisteren spendeerde ik in het ziekenhuis. Alle onderzoeken zijn nu gedaan en bevestigen alleen maar wat ik al wist: 2 wervels onderaan mijn rug zijn naar de bom. Aangezien ik toch nog wil gaan werken voor ik op rust ga hebben we geopteerd voor een behandeling in de pijnkliniek. Dinsdag 13 december ga ik om mijn eerste epidurale inspuiting EN... blijf ik hopen dat het zal helpen.

Mijn schoonzoon is in de wolken. Hij kreeg Lesley-Ann Poppe over de vloer in zijn reptielenwinkel, voor een fotoshoot. Het filmpje is hier te zien.

Vandaag is het ook mijn jongste zoon Galo zijn verjaardag. Ik kan hem niet persoonlijk feliciteren want hij maakt een snoepreisje naar Munchen.

Nu de Sint weer vertrokken is gaan we in het weekend de kerstboom boven halen. Met de hulp van de kleinkindertjes en mijn schoondochter moet dat lukken. Ik blijf hopen dat ik tegen het eind van de maand beter zal zijn en dan voor de hele familie een lekker feestmaal op tafel kan toveren en ze, vooral, een gezellige oudejaarsavond hebben.