dinsdag 27 december 2011

Dinsdag 27 december 2011

Gisterenavond ging ik samen met mijn buurman naar het kerstconcert in de kerk van Watervliet. Ik heb GENOTEN! De kerk zat barstensvol maar ook dat zorgde voor de sfeer. Op het orgel speelde Florian Rodts. Een jonge kerel die ons een stuk van Bach liet horen waar je haren op je armen van recht kwamen en je ademloos van werd. Ook de koren : het plaatselijke Jeronymuskoor en het mannenkoor "de Kompanen" uit Eeklo streelden de oren. De Big Swing Band bracht er nog een jazzy toontje bij en op die manier was er voor elk wel wat wils.
Na de voorstelling gingen we de keel nog eens spoelen in de basisschool naast de kerk. Ik drink normaal gezien nooit maar deze keer liet ik me verleiden met een glühweintje.

Deze morgen ging ik dan al vroeg op pad naar het ziekenhuis. De dokter was tevreden met hetgeen hij zag en ik mag weer aan het werk donderdag. De pijn is momenteel onder controle en meer mag ik infeite niet vragen: van een oud lichaam kunnen ze geen nieuw meer maken he?

Ik begin stilletjesaan de kleine spulletjes die ik niet meer gebruik in kartonnen dozen te stoppen. Nog een maand en ik ga een paar honderd meter verder wonen! Het zal er met de nieuwjaarsdrukte allemaal vlug zijn!