dinsdag 26 november 2013

Dinsdag 26 november 2013

Het is al 2 dagen rustig . Niet omdat ik dat zo heb gepland maar omdat mijn lichaam er me toe dwingt. Ik zit met stevige rugpijn die me verhindert om meer dan een paar meter te stappen. Ik ben zelfs niet tot afwassen toe gekomen want staan is een hel. Het liefst was ik gewoon de hele dag in bed gebleven maar mijn viervoetertjes en gevleugelde vriendjes zouden daar niet echt gelukkig mee geweest zijn dus… sleurde ik mezelf naar beneden maar beperkte alles een beetje tot het minimum. Ik hoop dat de vogels geen horloge kunnen lezen want hun vrije vlucht was maar kort.

Gelukkig werkte er geen enkele tegen om in de kooi terug te gaan want ik zag mezelf niet echt achter hen te gaan om ze ergens boven op een meubel te gaan afplukken. Zouden ze aanvoelen dat ik vandaag geen zin had in spelletjes?

Ik had ook contact met een ex-collega. Alles gaat nog zijn zelfde gangetje op het werk. Tja, wat had ik anders verwacht? Knipogende emoticon