woensdag 18 februari 2009

Vriendschap


Al meer dan een maand sedert ik nog een blogje schreef! Wat vliegt de tijd toch!

Vandaag wil ik het even hebben over vrienden van me. Vorig jaar september leerde ik een man kennen die deel uitmaakte van een groep die travestieshows bracht.

Toevallig hoorde ik dat de groep al heel lang op hun nieuwe website wachtte en ik stelde voor om die voor hen eens in elkaar te "flansen".

We kwamen samen, ik leerde de andere leden van de groep kennen en de website werd een feit.

Ondertussen woonde ik een paar shows van hen bij en langzamerhand groeide de vriendschap.

Telkens ik hen zie, getransformeerd in een vrouw, geniet ik van hun enthousiasme en de energie die ze uitstralen. Nu ik een kijkje kreeg van wat er allemaal aan voorbereidend werk moet worden gedaan om een goeie show te brengen is mijn respect alleen maar gegroeid. De nummers, de muziek, de choreografie, de kledij, de kapsels, make-up, enz... en dat allemaal voor het toch wel verwende publiek. Ze brengen een mengeling van glamour en humor en dat is een cocktail die enorm veel succes oogst.

Ondertussen weten ze dat ze op mijn steun kunnen rekenen maar wat ik van hen kreeg is onbetaalbaar, hun onvoorwaardelijke vriendschap.