donderdag 2 juni 2011

Life in Watervliet

Ondertussen zijn we enkele maanden verder en met vallen en opstaan zoeken we onze weg in het "samen wonen". In die maanden werd een badkamer geplaatst en de elektriciteit vernieuwd. Werken die het stof en gruis tot tussen onze boterhammen toverde! Maar zoals alles ging dat ook voorbij. We trachten de taken te verdelen en nu mijn schoondochter ook werkt doet iedereen zijn duit in het zakje. Zelfs de kleinkindertjes helpen me mee opruimen.


Ondertussen heb ik ook een klein bloementuintje aangelegd en binnen twee jaar zou ik graag achteraan de grote lap grond die we "tuin" noemen, een moestuintje willen maken. Ervaring heb ik niet maar met wat goede wil zal er wel iets groeien he?


Aan dieren ontbreekt het ook niet! De konijnen hadden een babyboom, de kippetjes kregen er nog een zusje en een fiere haan bij, een aquarium met tropische vissen vond zijn plaatsje in mijn living en de slangen van mijn zoon en de leguaan van mijn schoondochter in die van hen. Natuurlijk lopen de twee hondjes, en de poes hier nog rond en zingt mijn kanarie en kwettert de parkiet van hen de pannen van het dak. We zijn hier allemaal dierenliefhebbers dus lijkt het wel een zoo.


Volgende week laat ik mijn andere heup vervangen dus zal ik weer voor lange tijd revalideren. De ideale periode: de zomer! Ik kan dus genieten van de tuin, de dieren en vooral... de kleinkinderen.