donderdag 26 maart 2009

Baasjes en beestjes...
















Misschien moet ik een plaatsje vragen op de beurs "Baasjes en beestjes" want de zoo hier bij me thuis breidt uit.
Een vriend van mijn zoon zocht een goede thuis voor zijn diertjes en ja... wie me kent... ik kon het niet laten om deze prachtdiertjes te adopteren en ze een goeie thuis te bezorgen.

Ik heb ze allemaal een naam gegeven:
Een prachtige berberskink heb ik Mister Hide (inderdaad een variatie op mister Hyde) genoemd omdat hij zich steeds verstopt in het zand en pas in de ochtend te voorschijn komt om op krekels te jagen. Twee luipaardgekko's waarvan eentje nu in volle vervelling zit: Gusta en Guustje en één vetstaartgekko: Wimpie.

Eergisteren kwam mijn zoon ze brengen en na de verhuis en het verversen van het zand was hun stress na 24 u al volledig verdwenen. Het zijn allemaal dieren die pas in schemertijd actief worden maar dat vind ik niet erg want ik ben toch overdag naar het werk en kan zo nog van hen genieten als ik thuis kom.