dinsdag 25 maart 2008

Witte ellende


Toen ik deze morgen de gordijnen opende zag ik dat er een dik wit tapijt over de velden lag. Een prachtig uitzicht! Ik had echter niet veel tijd om ervan te genieten en stortte me na het ontbijt en de douche op mijn wagen die vrij moest worden gemaakt. Het verkeer verliep traag richting werk en ik verwachtte me aan nog meer ellende op mijn rit naar Opwijk. Het mobiele klantenkantoor lag ook al onder een pak sneeuw want door gebrek aan plaats kon ik hem zaterdag niet in de garage parkeren. Nog maar eens krabben en schoonmaken! Met ijskoude handen vertrok ik richting E40. Er werd enorm traag gereden en soms stond het helemaal stil richting Brussel. Ik deed er dubbel zo lang over om op mijn bestemming te geraken. Het gaf me wel de tijd om af en toe rond te kijken en te genieten van al dat moois.

Ik zou er echter meer van kunnen genieten als ik niet met de wagen zou moeten rijden. Het is echter mijn job en die heeft evengoed goede als slechte kantjes!