donderdag 16 april 2009

Fonske is verhuisd!



Nu gebleken is dat Fonske weinig at omdat hij in een moeilijke vervelling zat en ik me dus geen zorgen moest maken over dierenartskosten heb ik hem getrakteerd op een heel ruime terrarium. Mijn schoonzoon is ook aan het uitkijken naar een mooie dame voor hem. Het verhaal van Fonske is dus nog niet aan zijn einde, jullie zullen nog wel over hem lezen!

Gisterenavond werd het terrarium geleverd door Steven en zijn papa en... er werd vrolijk verhuisd! Fonske kwam in zijn ruime villa te zitten en de gekko's en skink kregen de ruimere woonst van Fonske. Mijn gekko's werden ook gesekst en het bleek dat het twee mannetjes en een vrouwtje waren. Wel leuk om een expert in de familie te hebben :-)

Toen iedereen vertrokken was ging ik nog even rustig zitten kijken naar mijn diertjes en... ik genoot ervan! Mister Hide is zelfs veel meer te zien en geniet nu van de warmtelamp op een tak.

Het was even een investering maar als je bedenkt hoe lang deze dieren kunnen leven dan wil ik toch dat ze een comfortabel en ruim verblijf krijgen.