dinsdag 21 april 2009

De zoo van Sleidinge!




Gisteren kreeg ik er nog twee diertjes bij. Een koppeltje prachtige jonge baardagamen kwamen mijn nu toch wel al serieuse collectie reptielen vervoegen.

Als welkomstmaal heb ik ze onmiddellijk wat krekels gegeven en op een paar minuten hadden ze beiden hun buikje rond gegeten.

Het zijn schitterende diertjes die je zonder veel moeite kan hanteren. Ze hadden geen moeite om te wennen aan hun groter verblijf wat een opluchting is want niets is meer frustrerend dan dieren die niet willen eten, zoals Fonske een tijdje geleden deed.

Fonske is ondertussen helemaal in zijn sas met zijn grote woonst. Hij ligt momenteel heerlijk te slapen onder de lamp met de poten loshangend op een grote tak. We zijn nog steeds op zoek naar een geschikte dame voor hem want ze moet toch een beetje zijn grootte hebben. Ik hoop dat ik binnenkort een bericht krijg van Steven om haar te halen.