maandag 11 mei 2009

Moederdag!






Gisteren was het Moederdag. In de voormiddag ging ik op zoek naar bloemen voor mijn eigen moeder want bij de bloemist waar ik normaal ga stond een rij auto's tot op de straat. Gelukkig moest ik niet te lang zoeken. Terwijl ik een bloemstukje uitkoos vond ik ook een beklede stok die prima kon dienen voor Fonske. Bij de takken die in zijn terrarium staan heeft hij niet zo heel veel grip en soms dondert hij gewoon naar beneden.

Een half uur voor ik naar mijn moeder zou vertrekken kwam mijn jongste zoon langs en hij reed mee met me om ook zijn oma een gelukkige moederdag toe te wensen. Ook mijn oudste zoon kwam er langs met zijn gezin en we hadden een heel gezellige namiddag. We konden in de tuin zitten want het weertje was heerlijk. Ik heb genoten!

's Avonds kwamen ook mijn dochter en haar vriend langs en zij hadden een reuze zelfgemaakt zwembad mee voor Fonske. Wat een leuke verrassing!

Vandaag heb ik zijn terrarium een beetje herschikt en op de foto zie je het resultaat. Nu nog wat meer planten en dan kan ik Steven nog eens aanporren om na te vragen of er nog geen Fanny te vinden is voor "den Fonzie".