donderdag 7 februari 2008

Krakende karren lopen ver...?

Binnen een paar maanden word ik 55. En dan? zal je denken. Tja nu behoor ik tot de categorie "actieve vijftigplusser" . Dat plusser ben ik zeker maar dat actief is iets anders! Ik ben zeker geen hypohonder maar elke dag voel ik wel iets! Soms doet mijn rug pijn en loop ik met mijn kont achteruit en voorover gebogen rond. Soms schiet er iets in mijn knie en moet ik mankepetankend stappen. Ik spreek dan nog niet van hoofdpijn of nekpijn.
Mijn huid wordt ook steeds droger en daar waar ik altijd potjes en zalfjes heb afgezworen moet ik me nu na het douchen steeds inwrijven met melk of ik verga van de jeuk. Het zou niet echt een mooi zicht zijn als ik me zit te krabben en er komt net een klant binnen he?
Ondertussen zeul ik ook al twee brillen met me mee... het zicht is dus ook niet meer optimaal.
De bloeddruk zwiept omhoog en dan plots weer omlaag dat het een lieve lust is.
Bij al deze kwaaltjes denk ik steeds dat krakende karren ver lopen maar ik vraag me af hoe erg ik zal kraken binnen tien jaar!