vrijdag 1 februari 2008

Scherven brengen geluk!

Op de laatste dag van de januarimaand worden we een nieuwjaarseceptie aangeboden. Het is de bedoeling om ons mobiel klantenkantoor daar voor te stellen aan het personeel. Het stormt als ik richting Flanders Expo rij en bij aankomst de auto boven op de helling parkeer net voor de ingang parkeer.
Aangezien iedereen druk bezig is met de voorbereidingen ga ik door de grote glazen deuren binnen in de hall. Daar ga ik een koffie halen want er was geen tijd voor een middagmaal.
Er komen nog 2 collega's aan en die stappen eveneens door de glazen deur en dan ... daar waar de glazen deur zich normaal automatisch terug sluit waait hij open... breekt hij uit de hengsels en valt dan, net als in een vertraagde film met een harde knal plat op het beton. Het glas spat in duizenden stukjes uiteen.
Gelukkig werd er niemand gewond.
Vlug worden de bordjes naar een andere ingang gedraaid en mag ik met de wagen de inkomsthall binnen rijden. Hier sta ik, samen met mijn collega, uit de wind en een stuk warmer!
Scherven brengen ECHT geluk!