zaterdag 12 juni 2010

Fientje

Mijn hondje, Fientje, is een oud besje dat niet meer kan verjaren. Volgens de dierenarts moest ze al een paar jaar dood zijn hahaha! Blijkbaar moet het leven goed zijn bij me en ze hobbelt hier dus nog steeds rond. Zonder tanden en een tongske dat uit haar bekje hangt.
Ze heeft me een kleine week moeten missen en mijn oudste zoon kwam haar elke dag eten geven. Toen ik thuis kwam van het ziekenhuis, dacht ik dat ze een hartaanval zou krijgen. Ze bleef maar piepen en tegen me opspringen.
Ondertussen is alles weer rustig en ze geniet duidelijk van het feit dat ik er de hele tijd ben, ook s nachts want ik slaap voorlopig beneden.
Ze profiteert van het feit dat ik nu ook de poes beneden voeder in plaats van boven en stiekem gaat ze het kattenvoer gaan opsmullen. Ze is wel zo geniepig om het te doen als ik niet in de buurt ben! Ik moet maar gauw beter worden anders krijg ik nog een hond die miauwt!