vrijdag 18 januari 2008

Bazen en beestjes!

Iedereen weet dat ik gek ben op mijn dieren. Ik geef ze goede voeding, ga ermee naar de dierenarts als het nodig is en knuffel ze te pletter. Wat ik gisteren op de markt zag was echter iets te veel van het goede!
Er liep een vrouw op de markt met een buggy. Toen ik keek naar haar "kindje" bleek het een hondje te zijn. Het had een jasje aan in schreeuwerig groen MET kapje. Het beestje was helemaal niet oud en toen ze het even op de grond zette zag ik dat het ook niks mankeerde maar blijkbaar blij was om even rond te kunnen lopen. Het plezier duurde echter niet lang want 50 meter verder werd het weer in de buggy gestopt. Met het kapje omhoog want... het druppelde een beetje!
Laten we wel wezen... ergens anders op deze aardkloot liggen mensen te kreperen en hier in dit apenlandje krijgen dieren een mensenleven. Of dat zo goed is vraag ik me echter wel af want als ik mijn poes luilekker op de vensterbank van het zonnetje zie genieten wens ik echt wel eens dat ik haar plaats kon innemen.

Geen opmerkingen: