dinsdag 15 januari 2008

Parkeren

De wagen waar ik voor het werk mee rij is 7.20 m lang en 2.40 m breed. Niet echt een reus maar toch ook niet klein. Hij is enorm wendbaar en ik kan er tot op de centimeter mee rijden.
Toen hij nieuw was kregen we ons eigen parkeerplaats waar we ook een aansluiting hadden voor het opladen van onze batterij.
Buiten af en toe een onverlaat, was er niemand die die plaats in nam. Makkelijk dus!
Sedert het nieuwe jaar is dat allemaal veranderd. Plots kwamen er drie enorme kolkenzuigers bij die in de garage moesten staan omdat hun leidingen anders bevriezen. Begrijpelijk natuurlijk maar.... zonder boe of ba hadden we plots geen plaats meer. Zoek het zelf maar uit...
Tja, heren, ik kan me voorstellen dat zo n machine die alles zuigt voorkeur heeft :-)
Braafjes verwittigde ik mijn superieuren ervan dat het verkeerd zou lopen en ja hoor... mijn woorden waren nog niet koud... Ik kwam toe en de wagen stond ingesloten! Ik kon op een zaterdag niet vertrekken en s morgens vroeg dan nog... wie moest ik opbellen? Ik zal mijn binnensmondse woorden maar niet herhalen maar erg vrouwelijk klonken ze niet!
Heel deze zaak werd niet licht opgevat en er volgde een vergadering. Volgens mij: de gracht te laat gevuld! Gevolg? Ik weet nog steeds niet waar ik de wagen mag parkeren en moet de wacht opbellen als het nog voorvalt. Of die me tijdig zal kunnen helpen is de vraag. Ik moet nu geduldig wachten naar een oplossing en wat heb ik net niet? Juist!... GEDULD!

Geen opmerkingen: