donderdag 17 januari 2008

Humor en vrijen...

In een reportage hoorde ik dat humor in de top 3 staat bij zowel mannen als vrouwen die op zoek zijn naar een partner. Vrouwen zoeken een man die hen aan het lachen kan brengen en mannen zoeken een vrouw die met hun onnozelheden kan lachen. Zo heb ik het toch begrepen. In mijn geval hebben ze zeker de nagel op de kop geslagen want het laatste wat ik naast me wil in bed is een zuurpruim!

Het valt zelden voor maar soms kan ik me bezondigen aan het bekijken van een zeemzoete romantische film. Buiten het feit dat de acteurs hun kapsel steeds onberispelijk blijft tijdens de bedscènes valt het me op dat ze ook zonder problemen uit hun kleding glijden, net op de goede plaats terechtkomen in het bed en dat er blijkbaar nooit iets verkeerd gaat. Jammer!

Wie van jullie heeft nog nooit gestunteld met broeksriemen, knoopjes, BH-sluitingen, enz?
Bleef je ook al eens met je oorring haperen in je pull-over die je haastig over je hoofd wilde trekken om dan als een gestroopt konijn met je armen omhoog te zitten jammeren tot je partner je verlost? Was je ook al eens zo ongeduldig dat je met één voet bleef haperen in je onderbroek om dan lompweg op het bed (of ernaast) te belanden?

In de films is het ook altijd zo “netjes”! Zoals bij de meeste mensen ligt er bij me in de slaapkamer wel iets voor … erna. Maar je zal maar een nummertje op de keukentafel willen presteren! Het gehink naar de badkamer nadien is toch hilarisch? Als je al zo ver raakt en de keukentafel stand hield!

Jammer dat zulke zaken niet in de films getoond worden he? Maar misschien zijn de filmmakers wel van mening dat het dan geen romantische film maar een komedie zou worden.

Geen opmerkingen: